Tartalomjegyzék
3 Egyes adatkezelési folyamatok.. 5
3.1 Kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás. 5
3.2 Megrendelésekkel kapcsolatos adatkezelés. 7
3.3 Számla-kiállítással kapcsolatos adatkezelés. 9
3.4 Panaszkezeléssel kapcsolatos adatkezelés. 10
4 Milyen jogai vannak a Felhasználóknak?. 11
4.2 Helyesbítéshez való jog.. 11
4.4 Elfeledéshez való jog.. 11
4.5 Adatkezelés korlátozásához való jog.. 11
4.6 Adathordozhatósághoz való jog.. 12
4.7 Tiltakozáshoz való jog.. 12
4.9 Jogorvoslati lehetőségek.. 12
5 Joggyakorlásra irányuló kérelemmel kapcsolatos eljárásunk.. 13
5.2 Tájékoztatás módja, határideje. 13
5.4 Tájékoztatás és intézkedés költségei 13
6 Személyes adatok lehetséges címzettjei, adatfeldolgozók.. 14
6.1 Weboldal működésével összefüggésben.. 14
6.2 Megrendelt termékek szállítása.. 14
6.3 Számla-kiállítással összefüggésben.. 14
7.1 Szervezési intézkedések.. 15
7.2 Technikai intézkedések.. 15
8.1 Adatkezelés eltérő célra.. 16
8.2 Nyilvántartási kötelezettség. 16
9.1 számú melléklet; a vonatkozó jogszabályok.. 17
9.2 számú melléklet; a személyes adatok kezelésével kapcsolatos fogalmak. 18
9.3 számú melléklet; érintetti jogok.. 20
Jelen Tájékoztatót abból a célból fogadjuk el, hogy szolgáltatásainkat igénybe vevő természetes személyek és jogi személyek képviselői (a továbbiakban: Felhasználók) részére minden lényeges információt és tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva közöljünk, valamint segítsük a Felhasználókat a 4. pontban szereplő jogaik gyakorlásában. Szolgáltatásaink a https://mesterdepo.hu/ weboldalon érhetőek el.
Tájékoztatási kötelezettségünk alapja a 2018. május 25. napjától alkalmazandó, az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. számú Rendelet (a továbbiakban: GDPR) 12. cikke, az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 16. §-a, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elkertv.) 4. §-a.
A Tájékoztató a GDPR, az Infotv., valamint az egyes adatkezelések szempontjából releváns további jogszabályok figyelembevételével készült. A jogszabályok felsorolását a Tájékoztató 9.1. számú melléklete, a legfontosabb fogalmakat a 9.2. számú melléklet, az egyes érintetti jogok részletes ismertetését a 9.3. számú melléklet tartalmazza.
Jelen tájékoztató kialakítása és alkalmazása során a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnak az előzetes tájékoztatás adatvédelmi követelményeiről szóló ajánlásban foglalt megállapítások, valamint a GDPR 5. cikkének figyelembevételével, különösen az 5. cikk (2) bekezdésében szereplő elszámoltathatóság elvének szellemében jártunk el.
Ugyancsak figyelemmel kísérjük az Európai Unió gyakorlatát a személyes adatok védelme tekintetében; ennek megfelelően az Európai Bizottság 29-es Munkacsoportjának az átláthatóságról szóló iránymutatásának tartalmában foglaltakat is beültetjük adatkezelési gyakorlatunkba.
Név: Mester Depo Korlátlan Felelősségű Társaság
Képviselő: Székely István Csaba, ügyvezető
Székhely: 1117 Budapest, Budafoki út 70.
Cégjegyzékszám: 01-09-309599
Adószám:26240031-2-43
E-mail cím: info@mesterdepo.hu
Jelen pontban részletezzük az egyes adatkezelésekhez tartozó azon lényeges körülményeket, melyeket a GDPR és az egyéb ágazati jogszabályok elvárnak minden adatkezelőtől
Weboldalunkon keresztül fel lehet venni velünk a kapcsolatot bármilyen célból. Ezen kívül üzleti partnereink kapcsolattartóinak személyes adatait is kezeljük munkánk során. Az ehhez kapcsolódó adatkezelés részletei az alábbiakban láthatóak.
személyes adat |
adatkezelés célja |
adatkezelés jogalapja |
név |
Felhasználó, vagy üzleti partnerünk kapcsolattartójának beazonosítása |
a Felhasználó hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja Üzleti partner esetében a jogos érdek (GDPR 6. cikk (1) f) pont) |
e-mail cím |
kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás a Felhasználóval, vagy üzleti partnerünk kapcsolattartójával |
a Felhasználó hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja Üzleti partner esetében a jogos érdek (GDPR 6. cikk (1) f) pont) |
A Felhasználónak a kapcsolatfelvételkor megadott, önkéntes, kifejezett magatartás tanúsításával (e-mail küldése, vagy a weboldalon keresztül elküldött üzenet) megadott hozzájárulása személyes adatainak 3.2.1. pontban szereplő céljából történő kezeléséhez (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja).
Amennyiben a Felhasználó adatait az eredeti adatfelvételtől eltérő célja használjuk, akkor erről a Felhasználót tájékoztatjuk, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerezzük, illetőleg lehetőséget biztosítunk számára, hogy a felhasználást megtiltsa (lásd: 9.1. pont).
Az üzleti partnereink kapcsolattartójának fenti személyes adatait az adatkezelő és üzleti partnereink jogos érdeke (GDPR 6. cikk (1) f) pont) alapján kezeljük. Mindkét fél jogos érdeke, hogy a Weboldal használata és az partneri egyeztetések során hatékonyan történjen az üzleti kommunikáció és bármilyen, a köztünk létrejött szerződést érintő lényeges körülményről tájékoztatást tudjunk nyújtani egymás kijelölt képviselőjének. Üzleti partnerünk kapcsolattartójának információs önrendelkezési jogának sérelme nem állapítható meg, mert munkaköri, vagy szerződéses kötelezettsége elősegíteni a felek közötti kommunikációt és megadni személyes adatait ebből a célból. Üzleti partnerünk kapcsolattartója tiltakozhat ezen adatkezelés ellen.
A megadott személyes adatokat a hozzájárulás visszavonásáig kezeljük. Hozzájárulását a Felhasználó bármikor visszavonhatja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét.
Üzleti partnereink kapcsolattartóinak személyes adatait annyi ideig kezeljük, amíg szükséges a kommunikáció szempontjából, valamint ameddig a releváns jogszabályi rendelkezések lehetővé teszik (2013. évi V. törvény alapján a szerződés teljesítésétől, vagy megszűnésétől 5 év, a 2000. évi C. törvény alapján a számla kiállításától 8 év).
Elektronikus formában.
A tudomány és technológia állása és a megvalósítás költségei, továbbá az adatkezelés jellege, hatóköre, körülményei és céljai, valamint a természetes személyek jogaira és szabadságaira jelentett, változó valószínűségű és súlyosságú kockázat figyelembevételével mind az adatkezelés módjának meghatározásakor, mind pedig az adatkezelés során olyan megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket – például álnevesítést – hajtunk végre, amelyek célja egyrészt az adatvédelmi elvek, például az adattakarékosság hatékony megvalósítása, másrészt a GDPR-ban foglalt követelmények teljesítéséhez és az érintettek jogainak védelméhez szükséges garanciák beépítése az adatkezelés folyamatába.
Honlapunkon lehetőség van különféle termékek megrendelésére. Az ehhez kapcsolódó adatkezeléseket ismertetjük jelen pontban.
személyes adat |
adatkezelés célja |
adatkezelés jogalapja |
név |
a megrendelés teljesítése során a név megadásával tudjuk azonosítani a termék megrendelőjét |
Szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) b) pont) Jogi személy megrendelő esetében a jogos érdek (GDPR 6. cikk (1) f) pont) |
lakcím (irányítószám, város, utcanév, házszám együtt) |
a megadott címre tudjuk postai úton megküldeni a megrendelt terméket |
Szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) b) pont) |
telefonszám |
a megrendelővel történő kapcsolattartás és tájékoztatás a megrendelés részleteiről |
Szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) b) pont) Jogi személy megrendelő esetében a jogos érdek (GDPR 6. cikk (1) f) pont) |
e-mail cím |
a megrendelővel történő kapcsolattartás és tájékoztatás a megrendelés részleteiről |
Szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) b) pont) Jogi személy megrendelő esetében a jogos érdek (GDPR 6. cikk (1) f) pont) |
bankszámlaszám |
banki utalás esetén az elszámolás ellenőrzéséhez szükséges |
Szerződés teljesítése (GDPR 6. cikk (1) b) pont) |
Szerződés teljesítése, melynek felei az Adatkezelő és a Felhasználó (GDPR 6. cikk (1) b) pont)
Ha a megrendelő jogi személy, kapcsolattartójának fenti személyes adatai kezelésének jogalapja az adatkezelői és a megrendelői jogos érdek (GDPR 6. cikk (1) f) pont). Mindkét fél jogos érdeke, hogy a megrendelés során hatékonyan történjen az üzleti kommunikáció és bármilyen, a köztünk létrejött szerződést érintő lényeges körülményről tájékoztatást tudjunk nyújtani egymás kijelölt képviselőjének. A megrendelő kapcsolattartójának információs önrendelkezési jogának sérelme nem állapítható meg, mert munkaköri, vagy szerződéses kötelezettsége elősegíteni a felek közötti kommunikációt és megadni személyes adatait ebből a célból.
A szerződésen alapuló számviteli bizonylat kiállítását követő 8 évig (Sztv. 166. § (6) bekezdésére figyelemmel az Sztv. 169. § (1) bekezdése
A számviteli kötelezettségek teljesítéséhez nem szükséges személyes adatokat – figyelemmel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:22. § (1) bekezdésére – a fenti célok érdekében a megrendelés teljesítését követő 5 évig tároljuk.
Elektronikus formában.
Tekintettel arra, hogy a jelen pontban szereplő személyes adatok ismerete nélkül a megrendeléseket nem tudjuk teljesíteni, a személyes adatok megadása szerződés kötésének előfeltétele.
A megrendelések teljesítését követően – figyelemmel a számvitelről szóló 2000. évi C. törvényre (a továbbiakban: Sztv.) – számviteli bizonylatot állítunk ki. Az ezzel kapcsolatos adatkezelések részletei az alábbiakban láthatóak.
személyes adat |
adatkezelés célja |
adatkezelés jogalapja |
név |
a megrendelés teljesítéséről (gazdasági esemény) való számviteli elszámolás alátámasztása |
Jogszabályon alapuló adatkezelés (GDPR 6. cikk (1) c), alapján Info tv. 5. § (1) b), Sztv. 166. § (1)-(3) |
lakcím/egyéni vállalkozónál székhely (irányítószám, város, utcanév, házszám együtt) |
a megrendelés teljesítéséről (gazdasági esemény) való számviteli elszámolás alátámasztása |
Jogszabályon alapuló adatkezelés (GDPR 6. cikk (1) c), alapján Info tv. 5. § (1) b), Sztv. 166. § (1)-(3) |
egyéni vállalkozó adószáma |
a megrendelés teljesítéséről (gazdasági esemény) való számviteli elszámolás alátámasztása |
Jogszabályon alapuló adatkezelés (GDPR 6. cikk (1) c), alapján Info tv. 5. § (1) b), Sztv. 166. § (1)-(3) |
Jogszabályon alapuló adatkezelés (GDPR 6. cikk (1) c) pontjára figyelemmel az Info tv. 5. § (1) b) pontja és az Sztv. 166. § (1)-(3) bekezdései).
A számviteli bizonylat kiállítását követő 8 évig (Sztv. 166. § (6) bekezdésére figyelemmel az Sztv. 169. § (1) bekezdése
Elektronikus formában.
Az elektronikus formában kiállított bizonylatot - a digitális archiválás szabályairól szóló jogszabály előírásainak figyelembevételével - oly módon őrizzük meg, hogy az alkalmazott módszer biztosítsa a bizonylat összes adatának késedelem nélküli előállítását, folyamatos leolvashatóságát, illetve kizárja az utólagos módosítás lehetőségét.
Tekintettel arra, hogy a jelen pontban szereplő személyes adatok ismerete nélkül nem tudunk számviteli bizonylatot kiállítani, a személyes adatok szolgáltatása jogszabályon alapul.
A Felhasználók kérdéseire történő válaszadás, illetve az esetleges panaszok kivizsgálása céljából e-mailben, vagy telefonon fordulhatnak hozzánk. Az ezzel kapcsolatos adatkezelés részleteit az alábbiakban ismertetjük.
személyes adat |
adatkezelés célja |
adatkezelés jogalapja |
név |
a Felhasználó beazonosítása |
Jogszabályon alapuló adatkezelés, GDPR 6. cikk (1) c), és (2) bekezdés alapján Info tv. 5. § (1) b), 1997. évi CLV. törvény |
e-mail cím |
a Felhasználóval történő kapcsolattartás és tájékoztatás nyújtása |
Jogszabályon alapuló adatkezelés, GDPR 6. cikk (1) c), és (2) bekezdés alapján Info tv. 5. § (1) b), 1997. évi CLV. törvény |
telefonszám |
a Felhasználóval történő kapcsolattartás és tájékoztatás nyújtása |
Jogszabályon alapuló adatkezelés, GDPR 6. cikk (1) c), és (2) bekezdés alapján Info tv. 5. § (1) b), 1997. évi CLV. törvény |
Jogszabályon alapuló adatkezelés; GDPR 6. cikk (1) c) pontjára és (2) bekezdésére figyelemmel az Info tv. 5. § (1) b) pontja és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.)
Az Fgytv. 17/A. § (7) bekezdésére figyelemmel a panasz beérkezésétől számított 3 évig.
Elektronikus formában.
Számunkra fontos, hogy adatkezelésünk megfeleljen a tisztességesség, a jogszerűség és az átláthatóság követelményeinek. Ennek fényében jelen pontban röviden bemutatjuk az egyes érintetti jogokat, majd ezeket bővebben kifejtjük a tájékoztató 3. számú mellékletében.
Felhasználónk ingyenes tájékoztatást kérhet személyes adatai kezelésének részleteiről, valamint jogszabályban meghatározott esetekben kérheti azok helyesbítését, törlését, zárolását, vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen. A tájékoztatás kérését és a jelen pontban szereplő kérelmeket Felhasználónk 2. pontban szereplő elérhetőségeinkre tudja címezni.
Felhasználónk visszajelzést kaphat tőlünk személyes adatainak kezeléséről és ezekhez a személyes adatokhoz, illetve kezelésük részleteihez hozzáférhet.
Felhasználónk kérésére indokolatlan késedelem nélkül helyesbítjük a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat, illetve jogosult kérni a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését.
Felhasználónk kérésére töröljük a rá vonatkozó személyes adatokat, ha azok kezelésére nincsen szükségünk, vagy visszavonja hozzájárulását, vagy tiltakozik az adatkezelés ellen, vagy kezelésük jogellenes.
Felhasználónk törlésre irányuló kérelméről – ha igényli – igyekszünk értesíteni minden olyan adatkezelőt, aki Felhasználónk esetlegesen nyilvánosságra került adatait megismerte, illetve megismerhette.
Felhasználónk kérésére korlátozzuk az adatkezelést, ha a személyes adatok pontossága vitatott, vagy jogellenes az adatkezelés, vagy Felhasználónk tiltakozik az adatkezelés ellen, illetve ha nincsen szükségünk a továbbiakban a megadott személyes adatokra.
Felhasználónk a rá vonatkozó, általa megadott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkaphatja, illetve ezeket továbbíthatja egy másik adatkezelőnek.
Felhasználónk jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak jogos érdeken alapuló kezelése ellen (lásd: 3.1. pont). Ebben az esetben a személyes adatokat nem kezelhetjük tovább, kivéve, ha bizonyítjuk, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek a Felhasználó érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak. Tiltakozás esetén a személyes adatok a továbbiakban e célból főszabály szerint nem kezelhetők.
A kérelmet annak benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 30 nap – tiltakozás esetén 15 nap – alatt megvizsgáljuk, és annak megalapozottsága kérdésében döntést hozunk, amelyről a kérelmezőt írásban tájékoztatjuk. Ha Felhasználónk kérelmét nem teljesítjük, döntésünkben közöljük a kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.
Számunkra fontos a személyes adatok védelme, egyúttal tiszteletben tartjuk az Ön információs önrendelkezési jogát, ezért igyekszünk minden kérelemre korrekt módon és határidőn belül reagálni. Erre tekintettel megkérjük Önt, hogy az esetleges hatósági és bírósági igényérvényesítés igénybevétele előtt szíveskedjenek felvenni a kapcsolatot – panasz, vagy kérdés megtétele céljából – velünk az esetleges kifogások mihamarabbi rendezése érdekében.
Amennyiben a megkeresés nem vezet eredményre, Felhasználónk
Helyesbítésről, törlésről, adatkezelés-korlátozásról minden esetben értesítjük azokat a címzetteket akikkel, illetve amelyekkel a Felhasználó személyes adatait közöltük, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. A Felhasználó kérésére tájékoztatást nyújtunk ezekről a címzettekről.
A 4. ponthoz kapcsolódó kérelmek nyomán hozott intézkedésekről legfeljebb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül – ha a Felhasználó másként nem kéri – elektronikus formában tájékoztatást nyújtunk. Ez a határidő szükség esetén – a kérelem összetettsége, illetve a kérelmek számára tekintettel – további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról annak okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatjuk a Felhasználót.
A Felhasználó kérésére szóbeli tájékoztatás is adható, feltéve, hogy más módon igazolja személyazonosságát.
Amennyiben nem intézkedünk a kérelem nyomán, legfeljebb annak beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatjuk a Felhasználót ennek okairól, valamint arról, hogy panaszt nyújthat be a NAIH-nál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával (4.9. pont).
Kivételes esetben, ha megalapozott kétségeink vannak a kérelmet benyújtó természetes személy kilétével kapcsolatban, további, személyazonosság megerősítéséhez szükséges információk nyújtását kérjük. Ez az intézkedés a GDPR 5. cikk (1) bekezdés f) pontjában meghatározott, az adatkezelés bizalmasságának elősegítése, azaz a személyes adatokhoz való jogosulatlan hozzáférés megakadályozása céljából szükséges.
A 4. ponthoz kapcsolódó kérelmekre adott tájékoztatást, illetve az azok alapján megtett intézkedéseket díjmentesen biztosítjuk.
Ha a Felhasználó kérelme egyértelműen megalapozatlan vagy – különösen ismétlődő jellege miatt – túlzó, – figyelemmel a kért információ vagy tájékoztatás nyújtásával vagy a kért intézkedés meghozatalával járó adminisztratív költségekre – ésszerű díjat számítunk fel, vagy megtagadjuk a kérelem alapján történő intézkedést.
A Weboldal használata során megadott személyes adatokhoz a tárhelyszolgáltató, mint adatfeldolgozó jogosult hozzáférni.
Név: Magyar Hosting Kft.
Elérhetőségek: https://www.mhosting.hu/
Székhely: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18.
E-mail: info@mhosting.hu Megrendelt termékek kiszállításával összefüggésben
A megrendelt termékek kiszállítása érdekében futárcégeket, mint adatfeldolgozókat veszünk igénybe. Az adatfeldolgozók adatai az alábbiak:
Név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Elérhetőségek: adatvedelem@gls-hungary.com
Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
A számlázásokkal kapcsolatban az általunk igénybe vett adatfeldolgozó megismeri a Felhasználók által e célból megadott személyes adatokat. Az adatfeldolgozó adatai az alábbiak:
Név: Euro Toll 2005 Kft.
Székhely: 1131 Budapest, Keszkenő utca 7.
A Felhasználó személyes adatai megismerésére a mi és az adatfeldolgozók alkalmazottai a munkakörükbe tartozó feladatok teljesítéséhez szükséges mértékben jogosultak. Megteszünk minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.
Informatikai rendszereinkhez a hozzáférést személyhez köthető jogosultsággal tesszük lehetővé. A hozzáférések kiosztásánál érvényesül a „szükséges és elégséges jogok elve”, azaz informatikai rendszereinket és szolgáltatásainkat minden alkalmazott csak a feladatának ellátásához szükséges mértékben, az ennek megfelelő jogosultságokkal és a szükséges időtartamig használhatja. Az informatikai rendszerekhez és szolgáltatásokhoz hozzáférési jogot csak az a személy kaphat, aki biztonsági vagy egyéb (pl. összeférhetetlenségi) okokból nem esik korlátozás alá, valamint rendelkezik az annak biztonságos használatához szükséges szakmai, üzleti és információbiztonsági ismeretekkel.
Mi és az adatfeldolgozók írásos nyilatkozatban szigorú titoktartási szabályokat vállalunk, és a tevékenységünk során ezek szerint a titoktartási szabályok szerint kötelesek vagyunk eljárni.
Az adatokat – az adatfeldolgozóink által tárolt adatok kivételével – saját eszközeinken, adatközpontban tároljuk.
Mindent megteszünk azért, hogy informatikai eszközeink, szoftvereink folyamatosan megfeleljenek a piaci működésben általánosan elfogadott technológiai megoldásoknak.
Szerverünk a tárhelyszolgáltató elkülönített dedikált szerverén, védetten és zártan található.
A NAIH pártok honlapjain végzett adatkezelések adatvédelmi követelményeiről szóló ajánlás figyelembevételével a weboldalon https protokollt használunk, amely magasabb adatbiztonsági szintet jelent a http protokolhoz képest.
Ha a szolgáltatott adatokat az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánjuk felhasználni, akkor erről a Felhasználókat tájékoztatjuk, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulásukat megszerezzük, illetőleg lehetőséget biztosítunk számukra, hogy a felhasználást megtiltsák.
A felelősségünkbe tartozóan végzett adatkezelési tevékenységekről nyilvántartást vezetünk (adatkezelési tevékenység nyilvántartása) a GDPR 30. cikkének megfelelően.
Adatvédelmi incidens a biztonság olyan sérülése, amely a kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi. Adatvédelmi incidens esetén a GDPR 33. és 34. cikkei szerint vagyunk köteles eljárni. Nyilvántartjuk az adatvédelmi incidenseket, feltüntetve az adatvédelmi incidenshez kapcsolódó tényeket, annak hatásait és az orvoslására tett intézkedéseket.
Bármikor jogosultak vagyunk jelen Tájékoztatót egyoldalúan módosítani.
Hatályos: 2023.12.01.
|
Mester Depo Kft. Adatkezelő
|
A Tájékoztató kialakítása során az Adatkezelő figyelembe vette a vonatkozó hatályos jogszabályokat, illetve a fontosabb nemzetközi ajánlásokat, különös tekintettel az alábbiakra:
Hozzáférés
A Felhasználó jogosult arra, hogy – elérhetőségeink valamelyikén benyújtott – kérelmére hozzáférést kapjon az általunk által kezelt személyes adataihoz. Ennek keretében a Felhasználó az alábbiakról kap tájékoztatást:
A Felhasználó kérheti továbbá az adatkezelés tárgyát képező személyes adatai másolatának rendelkezésére bocsátását is. Ebben az esetben a személyes adatokat tagolt, széles körben használt, számítógéppel olvasható formátumban (PDF/XML), illetve annak kinyomtatott változatában, papír alapon bocsátjuk rendelkezésre. A másolat igénylése ingyenes.
Helyesbítés
A Felhasználó – elérhetőségeinken keresztül benyújtott kérelem alapján – jogosult kérni az általunk kezelt, rá vonatkozó pontatlan személyes adatok helyesbítését és a hiányos adatok kiegészítését. Amennyiben a valóságnak nem megfelelő információk pontosításához, kiegészítéséhez szükséges információk nem állnak rendelkezésünkre, kérhetjük ezen kiegészítő adatok benyújtását, az adatok pontosságának igazolását. Ameddig az adatok pontosítása, kiegészítése – a kiegészítő információk hiányában – nem végezhető el, korlátozzuk az érintett személyes adatok kezelését, az azokon végzett műveleteket – a tárolás kivételével – ideiglenesen felfüggesztjük.
Törlés
A Felhasználó – elérhetőségeinken keresztül benyújtott kérelem alapján – jogosult kérni az általunk kezelt, rá vonatkozó személyes adatok törlését, amennyiben a következő feltételek valamelyike fennáll: